29
январь
2020
: Педагогикалық үдерісте оқушыларды сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту. Сабақ жоспарын Блум таксономиясы бойынша құрудың тиімділігі.
Коучингтің тақырыбы: Педагогикалық үдерісте оқушыларды сын тұрғысынан ойлау дағдыларын дамыту. Сабақ жоспарын Блум таксономиясы бойынша құрудың тиімділігі.
Мақсаты: Сын тұрғысынан ойлаудың жолдарын көрсету, түсіну, дамыту,
өмірмен байланыстыра, қауымдастық аясында бірлесе отырып, нәтижеге жету.
Күтілетін нәтиже:
— Сын тұрғысынан ойлау туралы түсінік қалыптасады.
— Мұғалімдер сабақ үрдісінің белгілі бір кезеңінде сын тұрғысынан ойлауды тиімді қолдана отырып, оқытуды бағалауды үйренеді.
Коучингте туындаған негізгі идеялар:
Мұғалімдердің оқыту үдерісінде сын тұрғысынан ойлау көзқарастарын қалыптастыру.
Дереккөздер және құралдар
Ғаламтор, флипчарттар, маркерлер, стикерлер/түрлі-түсті/, кері байланыс парағы
«Жаман мұғалім ақиқатты өзі айтып береді, жақсы мұғалім оқушының өзін ізденуге жетелейді, ойға үйретеді » неміс педагогі А. Дистерверг.
Сыни ойлауды дамыту технологиясының дәстүрлі оқытудан басты айырмашылығы – білімнің дайын күйінде берілмеуі.
Мақсаты: Сын тұрғысынан ойлаудың жолдарын көрсету, түсіну, дамыту,
өмірмен байланыстыра, қауымдастық аясында бірлесе отырып, нәтижеге жету.
Күтілетін нәтиже:
— Сын тұрғысынан ойлау туралы түсінік қалыптасады.
— Мұғалімдер сабақ үрдісінің белгілі бір кезеңінде сын тұрғысынан ойлауды тиімді қолдана отырып, оқытуды бағалауды үйренеді.
Коучингте туындаған негізгі идеялар:
Мұғалімдердің оқыту үдерісінде сын тұрғысынан ойлау көзқарастарын қалыптастыру.
Дереккөздер және құралдар
Ғаламтор, флипчарттар, маркерлер, стикерлер/түрлі-түсті/, кері байланыс парағы
«Жаман мұғалім ақиқатты өзі айтып береді, жақсы мұғалім оқушының өзін ізденуге жетелейді, ойға үйретеді » неміс педагогі А. Дистерверг.
Сыни ойлауды дамыту технологиясының дәстүрлі оқытудан басты айырмашылығы – білімнің дайын күйінде берілмеуі.