29
август
2017
«Критериалды бағалау – сапалы оқу кепілі» тақырыбында семинар-тренинг ақпараты
«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің №10 орта мектебі» КММ 2017 жылы тамыз айының 28-ші жұлдызында «Критериалды бағалау – сапалы оқу кепілі» тақырыбында семинар-тренинг өткізілді.
Семинар-тренингтің мақсаты – әріптестеріміздің педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, жаңа формациядағы бағалау түрлерін тәжірибеге енгізуге ықпалдастыру.

Семинар-тренингке мектеп мұғалімдері қатысты.
Семинар-тренингті мектеп директорының оқу-әдістемелік жұмыстары жөніндегі орынбасары, асильева Гүлсін Абдрамановна ашып, семинар-тренингтің мақсат-міндеттерімен таныстырып өтті.
Семинар-тренинг барысында білім беру жүйесінде жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны, критериалды бағалау, қалыптастырушы бағалау мен бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау, тоқсандық жиынтық бағалаудың тиімділігі, зерттеулер мен талдаулар бағытындағы жұмыстар, өзгерістер, жаңалықтар талқыланды.
Семинар қорытындысында қатысушылар бағалау критерийлері мен дескрипторлар аясында пікір алмасып, қызу талқылауға қатысты
Семинар-тренингтің мақсаты – әріптестеріміздің педагогикалық тәжірибесін жетілдіру мақсатында инновациялық идеялармен таныстыру, шығармашылық қабілетін ұштау, жаңа формациядағы бағалау түрлерін тәжірибеге енгізуге ықпалдастыру.

Семинар-тренингке мектеп мұғалімдері қатысты.
Семинар-тренингті мектеп директорының оқу-әдістемелік жұмыстары жөніндегі орынбасары, асильева Гүлсін Абдрамановна ашып, семинар-тренингтің мақсат-міндеттерімен таныстырып өтті.
Семинар-тренинг барысында білім беру жүйесінде жаңартылған бағдарлама – білім берудің жаңа мазмұны, критериалды бағалау, қалыптастырушы бағалау мен бөлім/ортақ тақырып бойынша жиынтық бағалау, тоқсандық жиынтық бағалаудың тиімділігі, зерттеулер мен талдаулар бағытындағы жұмыстар, өзгерістер, жаңалықтар талқыланды.
Семинар қорытындысында қатысушылар бағалау критерийлері мен дескрипторлар аясында пікір алмасып, қызу талқылауға қатысты