29
январь
2021
"Ұшқыр ой алаңы" атты дебат пікірсайысы
29.01.2021ж. "Ұшқыр ой алаңы" атты дебат пікірсайысы өтті.
Мақсаты: Дебат оқушыларды пікірсайыс режимінде көпшілік алдында сөйлеу мен ойлау қабілеттерін, тапқырлықты дамытады.
Пікірсайыс Америкалық Парламенттік Формат (АПФ) түрінде өтілді. АПФ – бұл парламенттік тұрпаттағы дәйектердің, тапқырлықтың және риторикалық қасиеттердің сайысы.
Бұл пікірсайыста әрқайсысы екі ойыншыдан тұратын екі команда – Үкімет пен Оппозиция қаралуға ұсынылған қарарды талқылады. Пікірсайыс "Бұл палата карантин жағдайында мектеп формасы міндетті болып саналады" атты резолюциясы бойынша өрбіді.
Пікірсайыста
Үкімет фракциясының құрамында:
Үкімет басшысы - Сатвалдиева Ильмира;
Үкімет мүшесі - Нурбаева Гузаль.
Оппозиция фракциясының құрамында:
Оппозиция басшысы - Сейдуов Досмұхаммед.
Оппозиция мүшесі - Сейдәзім Әлібек.
Пікікрсайыстың қорытындысы бойынша оппозиция фракциясы жеңіске жетті.
Америкалық парламенттік формат проблеманың ұсақ-түйек аспектілерін зерттеп факт жинаудан гөрі табанасты ойлап, мәселеге сыни көзқараспен қарауға, логикалық дәйектемеге және сараптамалық талдауға негізделді.
[flash=425,264][/flash]
Мақсаты: Дебат оқушыларды пікірсайыс режимінде көпшілік алдында сөйлеу мен ойлау қабілеттерін, тапқырлықты дамытады.
Пікірсайыс Америкалық Парламенттік Формат (АПФ) түрінде өтілді. АПФ – бұл парламенттік тұрпаттағы дәйектердің, тапқырлықтың және риторикалық қасиеттердің сайысы.
Бұл пікірсайыста әрқайсысы екі ойыншыдан тұратын екі команда – Үкімет пен Оппозиция қаралуға ұсынылған қарарды талқылады. Пікірсайыс "Бұл палата карантин жағдайында мектеп формасы міндетті болып саналады" атты резолюциясы бойынша өрбіді.
Пікірсайыста
Үкімет фракциясының құрамында:
Үкімет басшысы - Сатвалдиева Ильмира;
Үкімет мүшесі - Нурбаева Гузаль.
Оппозиция фракциясының құрамында:
Оппозиция басшысы - Сейдуов Досмұхаммед.
Оппозиция мүшесі - Сейдәзім Әлібек.
Пікікрсайыстың қорытындысы бойынша оппозиция фракциясы жеңіске жетті.
Америкалық парламенттік формат проблеманың ұсақ-түйек аспектілерін зерттеп факт жинаудан гөрі табанасты ойлап, мәселеге сыни көзқараспен қарауға, логикалық дәйектемеге және сараптамалық талдауға негізделді.
[flash=425,264][/flash]